tysdag 15. mai 2007

I jobb!

Ja, så var det slutt på "herligheten". Eg i jobb - og Terje får vere heime med skjønne vennen...
Jaja. Ikkje verst å kunne gå frå huset utan å kle på alle og mate alle, og kome heim til middag etter endt arbeidsdag?? Trur faktisk ikkje det var så verst for dei to andre heller - sjølvom Filip Natanael heldigvis var veldig glad for å sjå meg då eg kom heim...
Det gjekk bra på skulen òg. Ein mjuk start idag - og det var akkurat som eg berre hadde vore vekke ei vekes tid då eg kom på arbeidsrommet. Der stod permane mine og venta på meg - og plassen eg hadde før eg gjekk ut i permisjon. Same klassen - og der såg eg at tida hadde gått. Store elevar, ungdomar nærmast - med sminke og klesstil litt over sin alder. Men det er ein annan historie. Dei var glade for å sjå meg og eg var jammen ganske glad for å vere tilbake òg. Trur dette kan bli ganske greit faktisk:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lykke til ut igjen i arbeidslivet :D

-Astrid